Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ποιά είμαι τελικά?

Καλημέρα καλημέρα! Τι κάνετε? Εγώ  είμαι πολύ καλά και πιστεύω πως ήρθε η ώρα να σας πω λίγα πράγματα για μένα ώστε να με γνωρίσετε καλύτερα. Καιι ξεκινάω :
Με λένε Πηγή  και εδώ και 3 χρόνια (περίπου) έφυγα από τον Διόνυσο Αττικής και έγινα μόνιμη κάτοικος της Πλύτρας. Βέβαια θα αναρωτιέστε που βρίσκεται αυτή η περιοχή κλπ κλπ. Δεν σας παρεξηγώ γιατί ούτε εγώ είχα ιδέα! Για να μην πολυλογώ λοιπόν, η Πλύτρα είναι ένα παραθαλάσσιο μέρος πολύ όμορφο και ήσυχο στην Πελοπόννησο, συγκεκριμένα στο νομό Λακωνίας και είναι μισή ώρα πριν την Μονεμβασιά. Εδώ βρέθηκα τελείως τυχαία καθώς ψάχναμε για ένα εξοχικό και τελικα έμεινα εδώ με την γιαγιά μου, την μεγάλη Πηγούλα! Άγνωστη μεταξύ αγνώστων διοτί δεν είχα ούτε συγγενείς ,ούτε γνωστούς ούτε τίποτα αποφάσισαμε να κάνουμε μια νέα αρχή και παρότι ήταν δύσκολό, την ποιότητα ζωής εδώ δεν την αλλάζω. Έχω φίλους καλούς, γνωστούς και είμαι αρραβωνιασμένη εδώ και έναν χρόνο με τον Αποστόλη έναν καταπληκτικό άνθρωπο!
Τελειώνω φέτος το λύκειο με ειδοκότητα την πληροφορική και σκοπέυω να περάσω στο τει Σπάρτης , ασχολούμαι επαγγελματικα με την αισθητική  άνω-κάτω άκρων και αποτρίχωση σώματος και προσώπου και τον τελευταίο χρόνο διακοσμώ χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια τα οποία προμηθεύομαι απο ένα τοπικό εργαστηρί υποδημάτων.
Το blog αυτό το έφτιαξα για να μοιράζομαι μαζί σας κάθε μου σκέψη και ιδέα, να μπορείτε όλες να βλέπετε δείγματα από τη δουλειά μου αφού για μένα η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη  και γιατί ποτέ δεν ξέρεις... Μέσα από το διαδίκτυο μπορεί να κάνεις πολλές νεές γνωριμίες και να δημιουργήσεις έναν δεύτερο κόσμο
Πολλά φιλιά και μην ξεχνας, ζήσε την ζωή σαν να μην υπάρχει αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να αφήσεις το μήνυμά σου!